روغن آرگان خالص بیز 50 میل

روغن آرگان 95%

روغن آرگان بیز محصولی استخراج شده از قلب درخت آرگان مراکشی و یک مرطوب ککنده و نرم کننده طبیعی و قدرتمند پوست و مو میباشد. معمولا به دلیل خصوصیات بی نظیرش از این ماده با نام طلای مایع یاد میکنند .

رون آرگان بیز دارای میزان زیادی ماده مغذی و مفید مثل ویتامین E و اسیدهای چرب است که در صورت استفاده صحیح خواص بسیار زیادی خواهند داشت.نتایج مشهود مصرف این ماده دلیل استفاده آن توسط بسیاری از مردم برای مراقبت از موها و پوست بدن میباشد.

ترکیبات روغن آرگان بیز

99% از ترکیبات روغن آرگان از تری گلیسیرید ساخته شده که شامل ( ۴۵% اسید اولئیک و ۳۴% اسید لینولئیک ) می باشد. ۱٪ باقی مانده حاوی ترکیبات بیولوژیکی بسیار فعال مانند ویتامین E، کاروتنوئید، استرول ها و پلی فنل ها است. اسکوآلن نیز یک ترکیب ضد سرطان پوست گزارش شده است که به میزان زیادی در این روغن وجود دارد.

روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، اسیدهای چرب امگا ۶ است. تحقیقات نشان می‌دهد که در صورت استفاده برای پوست، باعث تسکین التهاب و درعین حال مرطوب کردن پوست می شود

خرید روغن آرگان بیز وخداحافظی با چین و چروک

مقدار بالای ویتامین E در این روغن از چین وچروک شدن پوست ممانعت کرده و با ترمیم سلول های پوست باعث الاستیک شدن هرچه بیشتر آن می شود از طرفی به علت وجود مقادیر قابل توجه اسیدهای چرب غیر اشباع جذب آب دایمی پوست را امکان پذیر کرده و باعث حفظ رطوبت پوست می شود.

آنتی اکسیدان ها در روغن آرگان

آنتی اکسیدان ها در روغن آرگان خالص به طور کلی برای بهبود پوست های که تحریک شده، ترک خورده، آسیب دیده یا حتی سوخته است.بسیار مفید می باشد. روغن آرگان می تواند با تقویت کلاژن سازی در پوست از افتادگی پوست و چین و چروک جلوگیری کند.

اسید لینولئیک موجود در روغن آرگان باعث کاهش التهاب‌ ناشی از آکنه می شود و ترکیبات آنتی اکسیدانی این روغن کمک فراوانی به بازسازی پوست می کنند.

روغن آرگان جذب بسیار بالایی دارد و موجب افزایش چربی پوست های چرب و استعداد بیشتر به جوش زدن نمی شود.

اوریزن شاپ

روغن آرگان خالص بیز 50 میل

https://orizenshop.com/ 

Comments

Popular posts from this blog

چگونه از شر زخم های قدیمی خلاص شویم 10 درمان برتر

خواص و کاربردهای روغن رزماری چیست؟