فروشگاه اینترنتی برتر محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره... ایران در سال 1400

 در ایران مدتی است که بازار فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین بسیار داغ و پر از خبرهای جدید است، به همین جهت تصمیم داریم 10 فروشگاه برتری که سال 1400 توانستند در صدر باقی بمانند را بر اساس معیارهای مشخصی تعیین و معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که به ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین مشغول است، اما ما در اینجا قصد داریم فقط فروشگاه های ارائه کننده کالاهای فیزیکی را با یکدیگر مقایسه کنیم و سراغ فروشگاه های خدماتی در مطلبی دیگر خواهیم رفت.

شایان ذکر است که فروشگاه ها بر اساس معیار های مطرح شده رتبه بندی شده اند و سعی می شود در مورد هر فروشگاه مزایا و معایب بررسی شده مطرح شوند تا بتوان به کیفیت و نحوه مقایسه فروشگاه ها نگرش بهتری پیدا کنیم، در ادامه وب سایت های فروشگاه اینترنتی را معرفی می کنیم و به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

 1- تیمکالا

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینه فروش محصولات سلامت محور شرکت بیز در ایران است  است که تقریبا در همه موارد مطرح شده در بالا تا حد ممکن خوب کار کرده است. تیم کالا نزدیک به 3 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در ابتدای کار مانند همه فروشگاه های اینترنتی بسیار ساده و با محصولاتی با تنوع پایین فعالیت خود را آغاز کرد.


 2- اوریزن شاپ


اوریزن شاپ از سال 1399 با محصولات شرکت تراست لیاتیم در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی شروع به فعالیت کرد و تا کنون بالای 350 محصول از محصولات شرکت های سلامت محور نظیر تراست اوریفلیم و شرکت بیز را به فروش میرسانند.

3- آکواپت ایران


دوستان کوچک ما از محصولات آکواپت خوشحال هستند

گربه ها، سگ ها و پرندگان که به عنوان حیوانات خانگی شناخته می شوند، سال هاست که با انسان ها زندگی می کنند. محصولات آکواپت شامل محصولات مورد نیاز دوستان کوچک ما نیز می شود که با ما زندگی می کنند.

فروشگاه اینترنتی آکواپت ایران در زمینه حیوانات خانگی و تهیه ملزومات پت فعالیت میکند که تمامی محصولات این فروشگاه وارداتی بوده و از کشور ترکیه ارسال میشود.


4- آوون پرشین

فروشگاه اینترنتی آوون پرشین نماینده رسمی محصولات آوون Avon در ایران میباشد که در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال آمریکایی فعالیت میکند از دیگر برندهای موجود در این سایت میتوان به برندهای مطرحی همچون رربیوتی هدی بیوتی فنتی بیوتی و ... نام برد 

تمامی محصولات ارسال شده توسط این فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی از کشور ترکیه ارسال میگردد و تماما اورجینال میباشد .


5- سلینو شاپ

سلینو شاپ در اصل برادر دوقلوی اوریزن شاپ میباشد با این تفاوت که زمینه فعالیت سلینو شاپ در زمنینه فروش انواع دمنوش های نوشیدنی و گیاهی با شرکت تکسو فعالیتی را دارد .

تمامی این فروشگاه های اینترنتی معرفی شده در این صفحه به صورت مارکت پلیس فعالیت میکنند.

روش کار در فروش مارکت پلیس به این صورت میباشد که تولید کننده ها همچون تامین کننده های بنکداری محصولات را با قیمت پائین تر به فروشگاه های ما ارائه میکنند و این فروشگاه ها با درصد عرف ثبت شده ای این محصولات را به تمامی نقاط کشور ارسال میکنند.



7- فروشگاه اینترنتی هوپینو 

فروشگاه اینترنتی هوپینو فعالیت خودش رو از سال 1399 در زمینه مشاوره های دارویی شروع کرد و تا کنون بالا 2700 مشاوره موفق در زمینه پوست و مو ارائه داده است از مواردی که در این فروشگاه به فروش میرسد میتوان به 

داروهای گیاهی مختلف در زمینه ریزش مو و لاغری نام برد فروشگاه اینترنتی هوپینو در شهر تهران واقع شده است

8- تراست لیدی 

 

نتیجه گیری نهایی:

چیزی که اهمیت بسیار بالایی دارد این است که شاید در ظاهر این موارد کوچک به نظر برسند اما همین موارد به ظاهر کوچک است که باعث تفاوت های بسیار بزرگ می شود.

 نظر شما چیست؟

در نهایت از شما می خواهیم که تجربه خرید خود از این فروشگاه ها و یا فروشگاه های اینترنتی دیگری که در این مقاله در مورد آنها صحبت نشد را در بخش نظرات با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید تا با این کار بتوانیم به یکدیگر در جهت انتخاب صحیح بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید های آنلاین بعدی کمک کنیم.



Comments

Popular posts from this blog

چگونه از شر زخم های قدیمی خلاص شویم 10 درمان برتر

خواص و کاربردهای روغن رزماری چیست؟