همه چیز درباره لاکچری کوین



 متاسفانه این روزها سودجویانی که با کمی زبان غلیظ برند لاکچری کوین را یک برند کاملا فرانسوی معرفی می کنند و از ناآگاهی مصرف کننده سوء استفاده می کنند.

هنگام خرید آنلاین و فضای مجازی مراقب باشید، زیرا استفاده از عباراتی مانند محصول فرانسوی راه را برای محصولاتبرند لاکچری کوین گران قیمت هموار می کند. در بالای صفحه لیستی از محصولات برند لاکچری کوین وجود دارد.


برند لاکچری کوین کجا ساخته می شوند؟

بسته بندی این برند محصول در A.F.Z یعنی سکه برند لوکس در منطقه آزاد اروند تولید می شود.

لوازم آرایشی و بهداشتی برند لاکچری کوین به سفارش شرکت دکتر باز یا بازاریاب های ایرانی در سایت صنعتی آرویند ساخته و بسته بندی می شود. اما ناگفته نماند که تمامی لوازم آرایشی سکه لوکس تحت لیسانس فرانسه تولید می شوند. و این برند را قابل رقابت با برندهای بزرگ اروپایی کرده است.

آیا کرم برند لاکچری کوین ارزان است؟

کرم های شب و کرم های روز برند لاکچری کوئین که بافت نرمی با صابون های لایه بردار دارند، برای ضد پیری مناسب هستند.

این پکیج فوق العاده علاوه بر از بین بردن لکه های تیره، جوانسازی، آکنه، ضد التهاب و آبرسانی را برای پوست شما به ارمغان می آورد. برای رفع تیرگی پوست باید همزمان از کرم شب، کرم روز و صابون لایه بردار استفاده کنید.

فروش لوازم آرایشی و بهداشتی سکه لوکس در داروخانه ها امکان پذیر نیست، تنها راه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی سکه لوکس در ایران از طریق سیستم بازاریابی شبکه ای چند سطحی است.

شما نمی توانید به طور دائم محصولات برند لاکچری کوین را از فروشگاه هایی مانند داروخانه ها و لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کنید. شما می توانید اصالت لوازم آرایشی برند لاکچری کوین را در وب سایت رسمی محصولات لوکس کوئین بیز bizmlm.ir (تنها عرضه کننده این برند) بررسی کنید.

همچنین خرید از سایت بیز برای عموم آزاد نمی باشد. اینها فروشندگان و بازاریابان شرکت بیز هستند که به عنوان واسطه بین شما و خریدار محصول عمل می کنند. اما تنها راه برای تایید اصالت محصولات سکه لوکس داشتن شماره فاکتور خرید ثبت شده و استعلام آن از طریق شماره پشتیبانی بیز 02143072 می باشد.

خرید اینترنتی محصولات برند لاکچری کوین. فروشگاه اینترنتی هوپینو فروشنده رایگان بیز با همکاری این شرکت اقدام به فروش مستقیم لوازم آرایشی سکه ای لوکس کرده است.

Comments

Popular posts from this blog

چگونه از شر زخم های قدیمی خلاص شویم 10 درمان برتر

خواص و کاربردهای روغن رزماری چیست؟