بهترین شامپو برای موهای چرب و پوست سر

 


اگر موهای چرب دارید، ممکن است بدانید که استفاده از شامپوی مناسب ضروری است. در غیر این صورت، می توانید هر چند بار که می خواهید موهای خود را بشویید و ممکن است همچنان تارهای روغنی داشته باشید. 


اما، مهم است که توجه داشته باشید که یال شما برای هیدراته ماندن و سالم ماندن به روغن های طبیعی نیاز دارد، بنابراین نباید تارهای خود را به طور کامل از روغن پاک کنید. در عوض، این در مورد یافتن محصولات مراقبت از موی مناسب ، به ویژه شامپو، است که به شما در رسیدن به تعادل کمک می کند. مطمئن نیستید بهترین شامپو برای موهای چرب چیست؟
 در اینجا، ما شامپوهای مورد علاقه خود را برای درمان موهای چرب به اشتراک می گذاریم، به علاوه توضیح می دهیم که چگونه آنها را در روتین مراقبت روزانه خود بگنجانید . 


هر چند وقت یکبار باید موهای چرب را بشویید؟

یک افسانه قدیمی زیبایی وجود دارد که می گوید شستن موهایتان با دفعات کمتر می تواند به تولید چربی کمتر و در نتیجه کمتر چرب شدن موهایتان کمک کند. با این حال، این درست نیست. با توجه به آکادمی پوست آمریکا (AAD)، در واقع باید موهای چرب را بیشتر بشویید - نه کمتر. 

اینکه هر چند وقت یکبار موهای خود را بشویید باید مستقیماً با میزان چربی تولید شده در پوست سر مطابقت داشته باشد. اگر پوست سرتان خیلی چرب است، ممکن است لازم باشد آن را یک بار در روز بشویید. با این حال، برای این کار نباید فقط به سراغ شامپوهای قدیمی بروید. در عوض، شما می خواهید از گزینه ای استفاده کنید که مخصوص درمان و مدیریت موهای چرب طراحی شده است.  

4 بهترین شامپو برای موهای چرب و پوست سر


اگر از شامپویی با مقدار زیادی مواد مرطوب کننده (احتمالاً برای موهای خشک استفاده می کنید)، می تواند موهای شما را با موهای چرب به نظر برساند. بنابراین حتما به دنبال فرمولی باشید که برای نوع مو و نگرانی شما طراحی شده باشد. چند مورد از پاک کننده های مورد علاقه ما برای موهای چرب را در زیر بررسی کنید. 


مراقبت از پوست سر بدون سولفات L'Oréal Paris Everpure + شامپو سم زدایی
کلید کار با رشته های روغنی مانند یک حرفه ای این است که همیشه دوش خود را با لوازم ضروری مناسب داشته باشید. یک مکان فوق العاده برای شروع، استفاده از این شامپو است که برای یال های روغنی فرموله شده است. این شامپو شفاف کننده حاوی منتول و عصاره برگ چریش است که به موها و پوست سر شما سم زدایی می کند - پوست سر را عمیقاً از آلودگی، تجمع محصول و چربی پاک می کند بدون اینکه موهای شما را از بین ببرد.

 

شامپو را روی تارهای مرطوب بمالید و به آرامی روی پوست سر و موهای خود ماساژ دهید و خوب آبکشی کنید. برای آبرسانی به موها، نرم‌کننده هماهنگ‌کننده، مراقبت از پوست سر L'Oréal Paris EverPure + Conditioner Detox را دنبال کنید . رشته های خود را با نرم کننده بپوشانید و بگذارید یک تا دو دقیقه بماند. سپس با آب ولرم کاملا بشویید.


مراقبت از پوست سر بدون سولفات L'Oréal Paris EverPure + اسکراب سم زدایی
ما همچنین عاشق استفاده از اسکراب پوست سر برای کمک به حفظ سلامت پوست سر هستیم . به گفته مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی (NCBI)، غدد روی پوست سر، روغنی تولید می کنند که سلامت پوست (و بنابراین، مو) را حفظ می کند. متأسفانه، هنگامی که این روغن جمع می شود، شامپوی معمولی شما ممکن است نتواند آن را پاک کند. 


بنابراین به سراغ یک اسکراب پوست سر نیروبخش مانند این بروید. این فرمولاسیون برای تمیز کردن و لایه برداری پوست سر، از بین بردن کثیفی، چربی اضافی و تجمع محصول در حالی که برای موهای رنگ شده ملایم و ایمن است . 

 

نکته سردبیر: با استفاده از اسکراب سم زدا در حالی که موهایتان خیس است شروع کنید، به آرامی آن را روی پوست سر خود ماساژ دهید و آبکشی کنید. سپس شامپو و نرم‌کننده مراقبت از پوست L'Oréal Paris EverPure Scalp Care + Detox را دنبال کنید.    

 

شامپو خاک رس فوق العاده لورآل پاریس الویو
خاک رس یک ماده مراقبت از مو قوی برای کسانی است که موهای چرب دارند ، زیرا مواد معدنی آن سطوح بالایی از مواد مانند چربی ها و سموم را جذب می کند، طبق گفته بین المللی حفظ تنوع مولکولی (MDPI). این شامپو خاک رس با سه خاک رس تصفیه شده - کائولن، مونت موریلونیت و خاک رس بنتونیت - فرموله شده است که به طور فوری ریشه های روغنی را تصفیه می کند و در عین حال طول و انتهای موهای شما را تا 48 ساعت هیدراته نگه می دارد.

 

پس از شامپو کردن، نرم‌کننده خاک رس فوق‌العاده L'Oréal Paris Elvive را دنبال کنید که به مرطوب‌سازی و نرمی تارهای شما کمک می‌کند. نرم کننده را از قد وسط تا انتها بمالید و بگذارید یک تا سه دقیقه روی موهایتان بماند تا فرمول جذب تارهای شما شود. سپس با آب ولرم کاملا بشویید. 


شامپو خشک رنگی بدون سولفات L'Oréal Paris EverPure برای موهای بلوند و موهای قهوه ای
شامپو خشک که گاهی اوقات به عنوان شامپوی بدون آب نیز شناخته می شود، یک محصول عالی برای مراقبت از مو است که با جذب روغن موهای چرب را احیا می کند تا ظاهر و احساسی شاداب داشته باشد. این بهترین همراه سفر و جام مقدس مطلق است، زمانی که شما برای زمان تحت فشار هستید. این انتخاب نه تنها برای از بین بردن چربی اضافی موهای شما کار می کند، بلکه به عنوان یک اسپری بافت دهنده عمل می کند و به تارهای شما بدن و حجم می بخشد. 


با تکان دادن خوب قوطی شروع کنید و آن را در فاصله 6 تا 8 اینچی از یال خود نگه دارید، سپس آن را مستقیماً روی ریشه های خود اسپری کنید و به آرامی در بقیه موهای خود اسپری کنید تا روغن جذب شود. پوست سر را ماساژ دهید و محصول را از ریشه تا نوک موهایتان بمالید. بهترین بخش این است که این شامپوی خشک هیچ گونه اثر سفیدی روی موهای شما باقی نمی گذارد. 

Comments

Popular posts from this blog

چگونه از شر زخم های قدیمی خلاص شویم 10 درمان برتر

خواص و کاربردهای روغن رزماری چیست؟